måndag 10 oktober 2022

Projekt Hälsa fortgår - v.40 avslutas med ett sådär men godkänt.

 Vecka 40 avslutat och tidigare nederlag på viktsidan har vänt tillbaka till -0,01 hg för veckan, vilket var en liten lättnad, då förra veckans uppgång på 1kg kändes sådär efter allt slit. En vecka ingen trend så nu är jag på gång igen. Notera att jag besökte den årliga öl & whiskey mässan på fredag och var på restaurang Lördag, så ingen smalmat och det blev några flera pilsner/whiskey än vanligt denna helg.
Har stött på lite issues, en överansträngning i höger ljumske har gjort att jag plockat 2st fridagar, fredag och söndag, dock sitter skadan kvar, så jag börjar veckan med vila och kurrering. Borde komma igång igen imorgon, i lugnare löptempo och blir det inte värre så går det över, det e bara köra på.

Matchvikt:     74,2 (74,3) 
Träningspass: 39
Fridagar 2st (17/20)

Vad ska vi tro om börsveckan. OMX30 ligger positivt + 0.70 för månaden, men den korta positiva trendkanalen är bruten, vi har haft 3 röda intradagar efter uppgången vid månadsskiftet sep-okt, vilket visar tecken på fortsatt svag börs. Öppning idag ser röd ut, och vi faller igenom starka motståndet 1840. Mina TA indikatorer stödjer fortsatt nedgång med hög volatilitet. Jag har en PP jämvikt vid OMX 1831 samt S1 vid 1821 och M1 1841 för måndagen. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar