måndag 12 september 2022

Uppdatering Projekt Hälsa = godkänt

 Idag har det gått 3 veckor sedan jag startade projekt Hälsa. Det innebär att jag genomfört 18 träningspass, kört 10:14 diet i 21 dagar och faktiskt har slutat småäta, inga mackor mellan måltiderna, inget godis, inget go'fika och under september månad ingen bärs eller annan alkoholhaltig dryck.  Booooring ! 

Jag känner mig lite mer irriterad till vardags och småsuget finns alltid där. Jag kommer på mig själv när handen är på väg till kylskåpet eller skafferiet, men hinner stoppa mig i sista sekund. Så det går faktiskt ganska bra. Jag tror att jag börjar vänja mig och är på väg att skaffa mig en bättre vana.

Det blev bara en viktnedgång på 1hg denna vecka vilket är godkänt, men jag kan bättre. Jag tror det beror på att jag har tagit lite större måltider när kroppen skriker efter föda, så denna vecka blir det mera kontroll på hur mycket jag stoppar i mig. I övrigt flyter träningen på och inga direkta komplikationer, förutom att jag känner mig trött i kroppen på morgonen. Men jag kan inte ha vant mig ännu med detta livsmönster, och så länge jag kommer ur sängen är det okej.

Ny Matchvikt: 74,5 (-0,1) 
Träningspass: 18st
Fridagar: 20 (20)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar