måndag 5 september 2022

Uppdatering Projekt Hälsa = mycket godkänt igen.

14 dagar har gått och 14 träningspass genomförda. Sista veckan har varit värre än första. Jag har tappat 2kg tålamod och sockerbegäret skriker, vilket gör mig mindre sympatiskt och ganska irriterad, som säkert kan upplevas som otrevlig. Jag måste hela tiden påminna mig själv att behärska mig och framför allt stå emot, då kroppen hittar på tusen anledningar att få äta något gott, bara för att. 10:14 metoden är bra och hjälper till att inte falla in i småätandet igen. Och jag får inte glömma bilden av resultatet för denna plåga, när jag står på nyårsafton, klar med det första delmålet. i projekt Hälsa. Men i närtid och när September är över, då ska det firas med en kall i bastun (kosta vad det kostar vill med dagens elpriser). Höften och foten är bra, precis som jag trodde, blir det inte värre så går det över. I detta fall var det bara ovana och kroppen behöver vänja sig vid träning igen.

Resultat: Ny matchvikt 74.6kg (-1.0) och mycket godkänt !!

Träningsprogram känns bra nu och inga justeringar behövs, det är bara att köra på !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar