måndag 24 oktober 2022

Projekt Hälsa vecka 8

 Och så händer det till slut, efter 2 år och 6 månader efter utbrottet så åker man dit, Covid-smittan är ett faktum. Hög feber (39.6) på tisdag eftermiddag och dags för horisontalt läge resten av veckan, det var väldigt länge sedan jag var så dålig. Jag hann med 1st träningspass på måndagen innan det bröt ut, resten av veckan blev det fridagar och vila. Idag är febern över och själva förkylningen börjar avta men är fortfarande påtaglig, så det blir nog ingen träningsstart fören onsdag som det känns nu. Man blir inte så stark av febersjuka och återhämtning är viktigt vid sjukdom. Viktnedgången tackar jag Covid för, inte för att jag tappat smaklökarna och slutat äta, men sjukdom får en att tappa vikt, kan beror på vätskenivå i kroppen kanske(?), jag har väl lyckats skrapa ihop ca 100 släpande steg på stegräknaren under veckan. 

Matchvikt          73,3 (-0,7)
Träningspass    44 (+1)
Fridagar            5 (11)  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar