måndag 26 december 2022

Uppdatering Projekt hälsa vecka 52

 Julborden avlöser varandra och man känner sig som en kamel med pucklarna fulla av energi, jag kommer nog inte behöva äta under hela januari som det känns nu. Till min förskräckelse så visade det sig även på vågen, +2 kg och det slutar nog inte där, hela veckan är inbokad med middagar med avslut nyårsafton, sen får det vara färdigt för i år. Jag han med 3st träningspass, men har promenerat en del för att hålla sig i rörelse. Men summa summarum, så klarade jag inte mina mål, och får bakläxa nu när jag går in i andra perioden, skärpning krävs!! Träningen ska justeras för 2023 där jag lägger till 5 min löpning till 20 minuter totalt och jag lägger även till 20 minuter roddmaskin som en nytt moment, och kör detta fram till maj, för att sedan anpassa träningsprogrammet inför kommande motionslopp på minst 10km, dvs. att det kommer kräva längre löp pass. Januari närmar sig med stormsteg och det är dags för den hemska svarta månaden, avgiftning, fri från socker i alla dess former, sjukt tråkigt, men behövligt, samt att återgå till 14:10:7 fastan, dvs 14 timmars fasta per dag under veckans alla dagar, i alla fall under Januari. OJ vad kul det ska bli. Jag önskar ett God Nytt År och hoppas 2023 blir vändningens år till något bättre, men tyvärr kan inget bli så dåligt att det inte kan bli sämre, men vi måste hålla ut.

Vikt: 77.8 (+2kg)
Träning: 3 (85)

En uppdatering av min investeringsstrategi och värdeportfölj kommer innan veckan är slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar