måndag 2 januari 2023

Projekt Hälsa 2023

 Så var 2022 över och första perioden av mitt projekt hälsa är avklarat med blandat resultat. Vikten höll inte och var betydligt svårare än vad jag trodde, där emot har träningen gått bra. Min 14:10:7 fasta har inte gått så bra, så där får jag nog bli mindre manisk och sänka ribban lite inför period 2. Även go'fika och annat onyttigt har väl gått sådär, jag får nog vara nöjd om jag kan hålla veckorna fria, så får vi se om resultatet blir bättre. Nytt för i år blir istället 14:10:5 dvs 5dagar fasta med start Söndag och klar fredag morgon, och med det inga sötsaker eller go´fika på veckodagarna. För att avsluta vecka 52 så blev det 2st träningspass och totalt 87st och vikten slutade på 75,5kg med en nedgång på 2,3kg (!!) Invägningen vid start var 76.5 så jag slutade på -1 kg. Allt detta slit för ett ynka kilo, suck. Träningsprogrammet är uppdaterat nu, och jag började igår så får vi se hur långt det räcker. Jag har precis även startat min svarta månad, vilket säkert kommer ge resultat, nu gäller det bara att hålla humöret uppe, när sockerbegäret rusar. Ge mig styrka.

vikt 75,5kg (-2,3)
Träning 2st (87st)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar